20 Şubat 2011 Pazar

Hafta ici aldiklarim

 MQ de  %70 indirimli tunigi yakaladim en sonunda. 110 euro dan 31 euro indirilmis fiati.
Enk, bu senin headerdeki tunike benziyor ;)


                                          Esprit den aldigim tunik, yine indirimis 80 eurodan 22 euro
                                          Yaz gelsin artik!



Duzeltme: 80 euro dan dusmus,
Ayrica bu bluzu almak isteyen varsa bana yaza bilir. (38 beden bana buyuk geldi).


Kappahl, fake deri 59 Euro dan kupunla  25%  indirim fiatliyla alabilirsiniz. Ustelik denerken bi dugmesi sökuldugu icin nerdeyse yari fiata geldi.





                                       Monki den duz renkde olan kiyafetler icin aksesuar, ayri bir hava veriyor!

 Iyi yorumlar!

3 yorum:

  1. ismimi gorunce dedim banami diyor ki :) evet baya benziyor,benim favorim beyaz tunik oldu ,gule gule giy Nllla ,iyi gunlerde ..

    YanıtlaSil
  2. Sag ol canim!
    Evet, sana dedim ;) Bende sonradan fark ettim benzerligi, resmini iyicene inceldim acaba aynisimi diye.Cok rahat ve cok begenenler oldu.

    YanıtlaSil
  3. valla bu tuniklerin moda olmasina bi seviniyorum bi seviniyorum ki sorma hem pantalon derdi yok hemde salas salas pek rahat oluyorlar sade ve sik her zaman giyilir..

    YanıtlaSil

Bi merhaba derseniz sevinirim!
Yorumlariniz icin de tabii.