1 Kasım 2010 Pazartesi

Hic üzülmedim!



Mart ayinda Sezen Aksu Stockholm´e gelmisti ve bende ordaydim ama biraz hayal kirikligina ugradim dersem yeridir cünkü Türkiyeki o acik hava konserlerini o muhtesem atmosferini malesef tutamadi. Burdaki dinleyicilerin yersiz alkislarindan kadinin sarkilarina trans olamadim, sahsima konusuyorum tabii. Daha sonra tekrar Kasimda konser vericegi haberini aldim ve pek orali olmadim.
Sezen Aksu´nun Isvec konserleri ertelenmis, ama hic üzülmedim, aksine cok sevindim, kararimdan gercek bir fan olarak coktan döndüm ve tekrar gitmek istiyorum.

2 yorum:

  1. burdakilerin eglence anlayisi cok farkli,bende ferhat göcerin konserine gittigimde yanimdaki teyzeler sizimi dinleyecez susun demislerdi halbuki konserin tasi bagira bagira sarkilara eslik etmeden gecer,yersiz alkis ve olmadik seylere gulmeler ve hic bir sarkida saf gibi bakmalar falan yani turkiyeyle kiyaslamak imkansiz :S

    YanıtlaSil
  2. Ben Ferhat Göcerin konserine gidememistim, saniyorum yilbasindan evveldi ve biz sehir disindaydik. Aslinda Ferhat Göcer gelsede konserine gitsek derdim hep icimden, zaten ayni seyi Funda Arar icinde demistim ama onada gidemistik, kismet.

    YanıtlaSil

Bi merhaba derseniz sevinirim!
Yorumlariniz icin de tabii.